субота, 13 лютого 2016 р.

Для учнів 9-Б класу 2015-2016 н.р.



Атестація з математики учнів 9-Б класу
з поглибленим вивченням математики
буде проводитися упродовж 180 хв. = 3 год.

Атестаційна робота складатиметься з чотирьох частин.

Перша частина – 10 завдань у тестовій формі з однією правильною відповіддю на кожне завдання 4-5 варіантів відповіді (7 – алгебра, 3 – геометрія).

Друга частина – 4 завдання відкритої форми з короткою відповіддю (3 – алгебра, 1 – геометрія).

Третя частина – 3 завдання відкритої форми з розгорнутою відповіддю (2 – алгебра, 1 – геометрія).

Четверта частина – 3 завдання відкритої форми з розгорнутою відповіддю, що відповідають програмі поглибленого вивчення математики (2 – алгебра, 1 – геометрія).

Всього: 10 + 4 + 3 + 3 = 20 завдань.

Розподіл завдань за класами, предметами та рівнями складності:
-         перша частина – таблиця 1;
-         друга частина – таблиця 2;
-         третя і четверта частина – таблиці 3 і 4.

Таблиця 1

Номер завдання
Відповідність завдання класу навчання

Предмет
Відповідність завдання рівню навчальних досягнень учнів

Примітка
1.1
5 клас
математика
початковий
або середній
Одне із завдань 1.1, 1.2 початкового рівня, а інше - середнього
1.2
6 клас
математика
початковий
або середній
1.3
7 клас
алгебра
початковий

1.4
7 клас
алгебра
середній

1.5
8 клас
алгебра
початковий

1.6
8 клас
алгебра
середній

1.7
9 клас
алгебра
початковий

1.8
7 клас
геометрія
початковий
або середній
Одне із завдань 1.8, 1.9 початкового рівня, а інше - середнього
1.9
8 клас
геометрія
початковий
або середній
1.10
9 клас
геометрія
середній



Таблиця 2

Номер завдання
Відповідність завдання
класу навчання

Предмет
Відповідність завдання рівню навчальних досягнень учнів
2.1
7-9 класи
алгебра
середній
2.2
7-9 класи
алгебра
середній
2.3
7-9 класи
алгебра
 достатній
2.4
7-9 класи
геометрія
середній


Таблиця 3

Номер завдання
Відповідність завдання класу навчання

Предмет
Відповідність завдання рівню навчальних досягнень учнів

Примітка
3.1
7-9 класи
алгебра
достатній
Текстова задача, що розв’язується за допомогою рівняння або системи рівнянь
3.2
7-9 класи
алгебра
достатній

3.3
7-9 класи
геометрія
достатній


Таблиця 4

Номер завдання
Відповідність завдання класу навчання

Предмет
Відповідність завдання рівню навчальних досягнень учнів

Примітка
4.1м
8-9 класи
алгебра
високий
Завдання 4.1м - 4.3м
відповідають програмі класів з поглибленим вивченням математики
4.2м
8-9 класи
алгебра
високий
4.3м
8-9 класи
геометрія
високий

 Критерії оцінювання

-         Правильне розв’язання кожного завдання 1.1 – 1.10 оцінюється одним балом. Якщо у бланку відповідей указано правильну відповідь, то за це завдання нараховуєть­ся 1 бал, якщо ж указана учнем відповідь є неправильною, то виконання завдання оцінюється у 0 балів.

-         Правильне розв’язання кожного із завдань 2.1 – 2.4 оціню­ється двома балами. Якщо у бланку відповідей указано пра­вильну відповідь до завдання, то за це нараховується 2 бали, якщо ж указана учнем відповідь є неправильною, то бали за таке завдання не нараховуються. Часткове виконання за­вдання другої частини (наприклад, якщо учень правильно знайшов один з двох коренів рівняння або розв’язків системи рівнянь) оцінюється 1 балом.

-         Правильне розв’язання завдання 3.1 – 3.3 оцінюється чотирма балами, а кожне із завдань 4.1м – 4.3м шістьма балами.

Якщо учень вважає за потрібне внести зміни у відпо­відь до якогось із завдань першої чи другої частини, то він має це зробити у спеціально відведеній для цього частині бланка. Таке виправлення не веде до втрати балів. Якщо ж виправлення зроблено в основній частині бланка відпо­відей, то бали за таке завдання не нараховуються.

Для оцінювання в балах завдань третьої та четвертої час­тин атестаційної роботи пропонується користуватися крите­ріями, наведеними в таблиці 5.
 
Таблиця 5


Що виконав учень
Відповідна кількість балів
Максимальний бал – 6
Максимальний бал – 4
Отримав правильну відповідь і навів повне її обґрунтування
6 балів

4 бали
Отримав правильну відповідь, але вона недостатньо обґрунтована або розв’язання містить незначні недоліки
5 балів




3 бали
Отримав відповідь, записав правильний хід розв’язування завдання, але в процесі розв’язування припус­тився помилки обчислювального або логічного (при обґрунтуванні) характеру

4 бали
Суттєво наблизився до правильного кінцевого результату або в результаті знайшов лише частину правильної відповіді
3 бали
2 бали
Розпочав розв’язувати завдання пра­вильно, але в процесі розв’язування припустився помилки у застосуванні необхідного твердження чи формули

2 бали


1 бал
Лише розпочав правильно розв’язувати завдання або розпо­чав неправильно, але наступні етапи розв’язування виконав правильно

1 бал
Розв’язання не відповідає жодному з наведених вище критеріїв
0 балів
0 балів
Виправлення і закреслення в оформленні розв’язання завдань третьої та четвертої частин, якщо вони зроблені акуратно, не є підставою для зниження оцінки.
Наведені критерії мають бути відомі учням.

Переведення оцінки у балах в оцінку за 12-бальною системою

Максимально можлива сума балів за атестаційну роботу становить 48 балів (таблиця 6).
Відповідність кількості набраних учнем балів оцінці за 12-бальною системою оцінювання навчальних досягнень учнів наведено в таблиці 7.


 Таблиця 6

Номери завдань
Кількість балів
Усього
1.1 – 1.10
по 1 балу
10 балів
2.1 – 2.4
по 2 бали
8 балів
3.1 – 3.3
по 4 бали
12 бали
4.1м – 4.3м
по 6 балів
18 балів
Сума балів
48 балів
Таблиця 7

Кількість
набраних
балів
Оцінка
за 12-бальною
системою
0 – 3
1
4 – 6
2
7 – 9
3
10 – 13
4
14 – 17
5
18 – 21
6
22 – 25
7
26 – 29
8
30 – 35
9
36 – 40
10
41 – 45
11
46 – 48
12

Немає коментарів:

Дописати коментар