Атестація з математики учнів 9-Б класу
з поглибленим вивченням математики
буде проводитися упродовж 180 хв. = 3 год.
Атестаційна робота складатиметься з чотирьох частин.
Перша частина – 10 завдань у тестовій формі з однією правильною відповіддю на кожне
завдання 4-5 варіантів відповіді (7 – алгебра, 3 – геометрія).
Друга частина – 4 завдання відкритої форми з короткою відповіддю (3 – алгебра, 1 –
геометрія).
Третя частина – 3 завдання відкритої форми з розгорнутою відповіддю (2 – алгебра, 1
– геометрія).
Четверта частина – 3 завдання відкритої форми з розгорнутою відповіддю, що
відповідають програмі поглибленого вивчення математики (2 – алгебра, 1 –
геометрія).
Всього: 10 + 4 +
3 + 3 = 20 завдань.
Розподіл завдань за класами, предметами та рівнями
складності:
-
перша частина – таблиця 1;
-
друга частина – таблиця 2;
-
третя і четверта частина – таблиці 3 і 4.
Таблиця
1
Номер завдання
|
Відповідність
завдання класу навчання
|
Предмет
|
Відповідність
завдання рівню навчальних досягнень учнів
|
Примітка
|
1.1
|
5 клас
|
математика
|
початковий
або середній
|
Одне із завдань 1.1,
1.2 початкового рівня, а інше - середнього
|
1.2
|
6 клас
|
математика
|
початковий
або середній
|
|
1.3
|
7 клас
|
алгебра
|
початковий
|
|
1.4
|
7 клас
|
алгебра
|
середній
|
|
1.5
|
8 клас
|
алгебра
|
початковий
|
|
1.6
|
8 клас
|
алгебра
|
середній
|
|
1.7
|
9 клас
|
алгебра
|
початковий
|
|
1.8
|
7 клас
|
геометрія
|
початковий
або середній
|
Одне із завдань
1.8, 1.9 початкового рівня, а інше - середнього
|
1.9
|
8 клас
|
геометрія
|
початковий
або середній
|
|
1.10
|
9 клас
|
геометрія
|
середній
|
Таблиця
2
Номер завдання
|
Відповідність
завдання
класу навчання
|
Предмет
|
Відповідність
завдання рівню навчальних досягнень учнів
|
2.1
|
7-9 класи
|
алгебра
|
середній
|
2.2
|
7-9 класи
|
алгебра
|
середній
|
2.3
|
7-9 класи
|
алгебра
|
достатній
|
2.4
|
7-9 класи
|
геометрія
|
середній
|
Таблиця 3
Номер завдання
|
Відповідність
завдання класу навчання
|
Предмет
|
Відповідність
завдання рівню навчальних досягнень учнів
|
Примітка
|
3.1
|
7-9 класи
|
алгебра
|
достатній
|
Текстова задача, що
розв’язується за допомогою рівняння або системи рівнянь
|
3.2
|
7-9 класи
|
алгебра
|
достатній
|
|
3.3
|
7-9 класи
|
геометрія
|
достатній
|
Таблиця 4
Номер завдання
|
Відповідність
завдання класу навчання
|
Предмет
|
Відповідність
завдання рівню навчальних досягнень учнів
|
Примітка
|
4.1м
|
8-9 класи
|
алгебра
|
високий
|
Завдання 4.1м -
4.3м
відповідають
програмі класів з поглибленим вивченням математики
|
4.2м
|
8-9 класи
|
алгебра
|
високий
|
|
4.3м
|
8-9 класи
|
геометрія
|
високий
|
Критерії оцінювання
-
Правильне розв’язання кожного завдання 1.1 – 1.10 оцінюється одним балом. Якщо у бланку відповідей
указано правильну відповідь, то за це завдання нараховується 1 бал, якщо ж
указана учнем відповідь є неправильною, то виконання завдання оцінюється у 0
балів.
-
Правильне розв’язання кожного із завдань 2.1 – 2.4 оцінюється двома балами. Якщо у бланку відповідей
указано правильну відповідь до завдання, то за це нараховується 2 бали, якщо ж
указана учнем відповідь є неправильною, то бали за таке завдання не
нараховуються. Часткове виконання завдання другої частини (наприклад, якщо
учень правильно знайшов один з двох коренів рівняння або розв’язків системи
рівнянь) оцінюється 1 балом.
-
Правильне розв’язання завдання 3.1 – 3.3 оцінюється чотирма балами, а кожне із завдань 4.1м – 4.3м – шістьма балами.
Якщо учень вважає
за потрібне внести зміни у відповідь до якогось із завдань першої чи другої
частини, то він має це зробити у спеціально відведеній для цього частині
бланка. Таке виправлення не веде до втрати балів. Якщо ж виправлення зроблено в
основній частині бланка відповідей, то бали за таке завдання не нараховуються.
Для оцінювання в балах завдань
третьої та четвертої частин атестаційної роботи пропонується користуватися
критеріями, наведеними в таблиці 5.
Таблиця
5
Що виконав учень
|
Відповідна
кількість балів
|
|
Максимальний бал –
6
|
Максимальний бал –
4
|
|
Отримав правильну відповідь і навів повне її
обґрунтування
|
6 балів
|
4 бали
|
Отримав правильну відповідь, але вона недостатньо
обґрунтована або розв’язання містить незначні недоліки
|
5 балів
|
3 бали
|
Отримав відповідь, записав правильний хід розв’язування
завдання, але в процесі розв’язування припустився помилки обчислювального
або логічного (при обґрунтуванні) характеру
|
4 бали
|
|
Суттєво наблизився до правильного кінцевого результату
або в результаті знайшов лише частину правильної відповіді
|
3 бали
|
2 бали
|
Розпочав розв’язувати завдання правильно, але в процесі
розв’язування припустився помилки у застосуванні необхідного твердження чи
формули
|
2 бали
|
1 бал
|
Лише розпочав правильно розв’язувати завдання або розпочав
неправильно, але наступні етапи розв’язування виконав правильно
|
1 бал
|
|
Розв’язання не відповідає жодному з наведених вище
критеріїв
|
0 балів
|
0 балів
|
Виправлення і
закреслення в оформленні розв’язання завдань третьої та четвертої частин, якщо
вони зроблені акуратно, не є підставою для зниження оцінки.
Наведені критерії
мають бути відомі учням.
Переведення оцінки у балах в оцінку за 12-бальною системою
Максимально можлива сума балів за
атестаційну роботу становить 48
балів (таблиця 6).
Відповідність кількості набраних
учнем балів оцінці за 12-бальною системою оцінювання навчальних досягнень учнів
наведено в таблиці 7.
Таблиця
6
Номери завдань
|
Кількість балів
|
Усього
|
1.1 – 1.10
|
по
1 балу
|
10 балів
|
2.1 – 2.4
|
по 2 бали
|
8 балів
|
3.1 – 3.3
|
по 4 бали
|
12 бали
|
4.1м –
4.3м
|
по 6 балів
|
18 балів
|
Сума балів
|
48 балів
|
Таблиця 7
Кількість
набраних
балів
|
Оцінка
за 12-бальною
системою
|
0 – 3
|
1
|
4 – 6
|
2
|
7 – 9
|
3
|
10 – 13
|
4
|
14 – 17
|
5
|
18 – 21
|
6
|
22 – 25
|
7
|
26 – 29
|
8
|
30 – 35
|
9
|
36 – 40
|
10
|
41 – 45
|
11
|
46 – 48
|
12
|
Немає коментарів:
Дописати коментар