1.
Тільки неписьменна людина на питання "Як знайти площу Пушкіна?"
відповідає "Довжину Пушкіна помножити на ширину Пушкіна ..." А
грамотний знає, що треба взяти інтеграл по поверхні!
2.
Не можете знайти роботу?
Помножте час на потужність!
Помножте час на потужність!
3.
Математик організував лотерею, в якій приз є нескінченною сумою грошей. Коли
виграшний квиток витягнуть, радісний переможець починає вимагати приз,
математик пояснює спосіб оплати: "1 долар тепер, 1 / 2 долара на
наступному тижні, 1 / 3 долара ще через тиждень ..."
4. У
магазин заходить нескінченне число математиків. Перший просить кілограм
картоплі, другий - півкіло, третій - чверть ... "Зрозумів," - каже
продавець і кладе на прилавок два кілограми.
5.
Першокурсник підходить до п'ятикурсника і каже:
- Пам'ятаєш інтеграл x по dx?
- Не-а, от якщо по dy ...
- Пам'ятаєш інтеграл x по dx?
- Не-а, от якщо по dy ...
6. У
Вовочки тато програміст:
- Вовочка, а ти до скількох рахувати вмієш?
- До 1010 ...
- Та ну, ти ж ще такий маленький, ану порахуй ...
- Ок, 0, 1, 10, 11, 100, 101, 110, 111, 1000, 1001, 1010, от ...
- Вовочка, а ти до скількох рахувати вмієш?
- До 1010 ...
- Та ну, ти ж ще такий маленький, ану порахуй ...
- Ок, 0, 1, 10, 11, 100, 101, 110, 111, 1000, 1001, 1010, от ...
7. -
Вовочка, а хто в тебе тато? - Програміст.
- А ти рахувати до 5 вмієш?
- Вмію. - Порахуй. - Один, два, три, чотири, п'ять ...
- А далі?
- Шість, сім, вісім, дев'ять, а, бе, ЦЕ, де, е, еф ...
- А ти рахувати до 5 вмієш?
- Вмію. - Порахуй. - Один, два, три, чотири, п'ять ...
- А далі?
- Шість, сім, вісім, дев'ять, а, бе, ЦЕ, де, е, еф ...
8.
Мільярд - не слово, а довге ціле!
9.
Йде лекція з математики, в аудиторії лектор і 3 студента.
Раптово встають 5 чоловік і йдуть.
Лектор:
- От зараз прийдуть ще двоє, і взагалі нікого не залишиться.
Раптово встають 5 чоловік і йдуть.
Лектор:
- От зараз прийдуть ще двоє, і взагалі нікого не залишиться.
10.
Визначення 1: Похідна пиятика - пиятика на гроші від зданих пляшок.
Визначення 2: Фундаментальна пиятика - пиятика, у якої друга похідна додатня.
Визначення 2: Фундаментальна пиятика - пиятика, у якої друга похідна додатня.
11.У
раю Архімед, Паскаль і Ньютон грають у хованки. Архімед водить і починає
рахувати. Паскаль тікає за обрій, а Ньютон озирається, бере палицю, малює
навколо себе квадрат зі стороною 1 метр і стає всередину квадрата.
Архімед закінчує рахувати, відкриває очі і бачить Ньютона:
- Я бачу Ньютона!
- Е, ні! Ньютон на метр квадратний - це Паскаль!
Архімед закінчує рахувати, відкриває очі і бачить Ньютона:
- Я бачу Ньютона!
- Е, ні! Ньютон на метр квадратний - це Паскаль!
12.
Перед екзаменом з матаналізу, студент, копаючись у власному жахливому
конспекті:
- Ніяк не можу знайти зв'язного доведення цієї теореми ...
Його сусід по кімнаті:
- Ага, може, ти ще хочеш, щоб воно було компактним, замкнутим і вимірним за Лебегом?
- Ніяк не можу знайти зв'язного доведення цієї теореми ...
Його сусід по кімнаті:
- Ага, може, ти ще хочеш, щоб воно було компактним, замкнутим і вимірним за Лебегом?
13.
Переглянув весь підручник по матричному численню, але так і не знайшов таких
операцій над матрицями, як Революція і Перезавантаження.
14.
Полярний ведмідь - це прямокутний ведмідь після перетворення координат.
15.
З матаналізу: "Якщо думки сходяться, то вони обмежені".
16.Нахабство його не мало меж, похідної і не виражалась через елементарні функції.
17.
Фон Нейман і задача про муху.
Цю задачу можна розв*язати двома способами: "важким" і
"легким".
Два потяги, що знаходилися на відстані 200 км один від одного, зближуються по одній колії, причому кожен розвиває швидкість 50 км / год. З вітрового скла одного локомотива в початковий момент руху злітає муха і приймається літати зі швидкістю 75 км / год вперед і назад між потягами, поки ті, зіткнувшись, не розчавлять її. Яку відстань встигає пролетіти муха до зіткнення?
Два потяги, що знаходилися на відстані 200 км один від одного, зближуються по одній колії, причому кожен розвиває швидкість 50 км / год. З вітрового скла одного локомотива в початковий момент руху злітає муха і приймається літати зі швидкістю 75 км / год вперед і назад між потягами, поки ті, зіткнувшись, не розчавлять її. Яку відстань встигає пролетіти муха до зіткнення?
З
кожним з потягів муха встигає зустрітися нескінченно багато разів. Щоб знайти
відстань, яку муха подолала в польоті, можна обчислити суму нескінченного ряду
відстаней (ці відстані спадають досить швидко, і ряд сходиться). Це -
"важке" розв*язання. Щоб одержати його, вам знадобляться олівець і
папір.
"Легке"
рішення полягає в наступному. Оскільки в початковий момент відстань між
потягами дорівнює 200 км, а кожен потяг розвиває швидкість 50 км/год, то від
початку руху до зіткнення проходить 2 год. Всі ці 2 год муха знаходиться в
польоті. Оскільки вона розвиває швидкість 75 км/год, то до того моменту, як
зіткнуться локомотиви і розчавлять її, муха встигне пролетіти 150 км. От
і все!
Один з видатних
математиків сучасності, Джон фон Нейман, коли йому поставили це завдання,
замислився лише на мить і сказав: "Ну, звичайно, 150 км!" Приятель
запитав його: "Як вам вдалося так швидко отримати відповідь?" "Я
знайшов суму ряду", - відповів математик.
18. Два математика в ресторані посперечалися,
наскільки добре знають математику більшість людей. Один (песиміст) стверджував,
що більшість її взагалі не знає, а інший (оптиміст) - що хоч і не багато, але
знають. Коли песиміст відійшов у туалет, оптиміст підкликав симпатичну
офіціантку-блондинку і каже:
- Коли мій колега повернеться, я задам вам запитання.
Суть не важлива. Все, що ви повинні зробити - це сказати "Третина ікс
куб".
- Як-як? Тертина із куп? - Перепитує офіціантка?
- Та ні, Третина Ікс Куб, Зрозуміло?
- А-а! Третина із куп? - Повторює офіціантка.
- Так, так. Це все про що я вас прошу.
Офіціантка йде твердячи про себе як заклинання фразу
"Третина із куп". Тут повертається песиміст. Оптиміст каже - давай
запитаємо у нашої офіціантки чому дорівнює який-небудь простенький інтеграл.
Песиміст, зі сміхом погоджується. Оптиміст викликає офіціантку і питає:
- Вибачте, ви не пам'ятаєте чому дорівнює інтеграл від
x ^ 2 по dх?
- Третина ікс куб ... - Відповідає офіціантка.
Песиміст дуже здивований, оптиміст весело сміється.
Офіціантка відходить на кілька кроків, і обернувшись через плече додає:
- ... Плюс константа.
19. Блискучий приклад методу послідовного наближення
до істини продемонстрував якось доцент N. Написавши на дошці формулу, він запитав
аудиторію:
- Скажіть, ви це знаєте?
- Скажіть, ви це знаєте?
Мовчання.
- Точніше, під час іспитів ви це знали?
- Точніше, під час іспитів ви це знали?
Мовчання.
- Ще точніше, під час іспитів ви повинні були це знати?
- Ще точніше, під час іспитів ви повинні були це знати?
По рядах пронеслося одностайне "ТАК!"
20. Існує досить точне визначення п'яного математика -
це людина, яка йде по вулиці і каже що може довести все що завгодно.
21. Ілюстрація нескінченності: У неї такі довгі ноги,
що коли вона їх підгинає, вони залишаються такими ж.
22. Студент запитує лектора з аналітичної геометрії:
- А де в житті можуть стати в нагоді всі ці ваші еліпси?
- А де в житті можуть стати в нагоді всі ці ваші еліпси?
- Ну як же ... Еліпси потрібні при нарізуванні ковбаси
кружечками ...
23. Йде сама перша, вступна лекція з елементарної математики. Лектор говорить повільно, періодично чухаючи лисину:
- Так от, товариші, - (він дійсно так говорив) -
множини бувають ... - Робить паузу.
Голос з аудиторії:
Голос з аудиторії:
- Крапка?
24. Приймають математика в престижний англійський
клуб.
- Ви, сер, повинні слідувати правилам нашого клубу: не
говорити, того, чого не знаєте точно, не судити по декільком членам про всіх
інших і не надавати зайвого значення дрібницям.
Математик:
- Отже, прощайте асимптотичні методи?
- Отже, прощайте асимптотичні методи?
25. Диференціальне рівняння було дуже складним, але професор з притаманною йому скромністю назвав його звичайним.
26. Вирішу ваші проблеми з нескінченністю. Врятую від
невизначеності при діленні на нуль. Тел. 765-43-21 (запитати Фур'є).
27. Межа функції "3 в квадраті", коли 3
прагне до 4, дорівнює 16.
Межа групи студентів, при кількості студентів на парі, що прагне до нуля, дорівнює старості.
Межа групи студентів, при кількості студентів на парі, що прагне до нуля, дорівнює старості.
28. Щоб стати математиком, потрібно здати чотири аналізи: математичний, функціональний, чисельний і флюорографію!
29. Раціональні числа розмножуються діленням!
30. З точністю до десятого знаку обчислений уявний нуль! Виявляється, він на уявну одиницю менше уявної одиниці, і на нього теж не можна ділити!
Детальніше: http://kirdey.com/anekdoti-pro-matematikiv
Немає коментарів:
Дописати коментар