8
клас
АЛГЕБРА
(І семестр – 48 год;
2 год на тиждень+ 1 год розширення)
8
клас
АЛГЕБРА
(ІІ семестр – 57 год;
2 год на тиждень+ 1 год розширення, всього 105 год)
№ уроку
|
Зміст навчального
матеріалу
|
Год.
|
Дата |
При-мітка |
Тема 2.
Квадратні корені
|
21
|
14+7
|
||
49
|
Функція
y = x2, її графік і властивості.
|
1
|
||
50
|
Розв’язування
вправ.
|
1
|
||
51
|
Арифметичний
квадратний корінь.
|
1
|
||
52
|
Розв’язування
вправ.
|
1
|
||
53
|
Розв’язування
вправ.
|
1
|
||
54
|
Множина.
Підмножина.
|
1
|
||
55
|
Числові
множини. Раціональні числа. Ірраціональні числа. Дійсні числа.
|
1
|
||
56
|
Властивості
арифметичного квадратного кореня.
|
1
|
||
57
|
Розв’язування
вправ.
|
1
|
||
58
|
Розв’язування
вправ. Самостійна робота.
|
1
|
||
59
|
Тотожні
перетворення виразів, які містять квадратні корені.
|
1
|
||
60
|
Розв’язування
вправ.
|
1
|
||
61
|
Розв’язування
вправ.
|
1
|
||
62
|
Розв’язування
вправ.
|
1
|
||
63
|
Розв’язування
вправ. Самостійна робота.
|
1
|
||
64
|
Функція
![]() |
1
|
||
65
|
Розв’язування
вправ.
|
1
|
||
66
|
Розв’язування
вправ.
|
1
|
||
67
|
Узагальнення
і систематизація знань, умінь і навичок
|
1
|
||
68
|
Контрольна
робота № 5.
|
1
|
||
69
|
Корекція
знань, умінь і навичок
|
1
|
||
Тема 3. Квадратні рівняння
|
27
|
18+9
|
||
3.1. Квадратні
рівняння. Теорема Вієта
|
11
|
8+3
|
||
70
|
1
|
|||
71
|
Розв’язування
вправ.
|
1
|
||
72
|
Формула
коренів квадратного рівняння.
|
1
|
||
73
|
Розв’язування вправ.
|
1
|
||
74
|
Розв’язування вправ. Самостійна робота.
|
1
|
||
75
|
Теорема Вієта.
|
1
|
||
76
|
Розв’язування вправ.
|
1
|
||
77
|
Розв’язування вправ. Самостійна робота.
|
1
|
||
78
|
Узагальнення
і систематизація знань, умінь і навичок
|
1
|
||
79
|
Контрольна
робота № 6.
|
1
|
||
80
|
Корекція
знань, умінь і навичок.
|
1
|
||
3.2. Квадратний
тричлен.
Розв’язування
рівнянь, які зводяться до квадратних. Розв’язування задач за допомогою
раціональних рівнянь
|
16
|
10+6
|
||
81
|
Квадратний
тричлен. Розкладання квадратного тричлена на лінійні множники.
|
1
|
||
82
|
Розв’язування
вправ.
|
1
|
||
83
|
Розв’язування рівнянь,
які зводяться до квадратних
|
1
|
||
84
|
Розв’язування вправ.
|
1
|
||
85
|
Розв’язування вправ. Самостійна робота.
|
1
|
||
86
|
Квадратне
рівняння, як математична модель прикладної задачі.
|
1
|
||
87
|
Розв’язування
задач.
|
1
|
||
88
|
Розв’язування
задач.
|
1
|
||
89
|
Розв’язування
задач.
|
1
|
||
90
|
Розв’язування
задач.
|
1
|
||
91
|
Розв’язування
задач.
|
1
|
||
92
|
Розв’язування
задач.
|
1
|
||
93
|
Розв’язування
задач. Самостійна робота.
|
1
|
||
94
|
Узагальнення
і систематизація знань, умінь і навичок
|
1
|
||
95
|
Контрольна
робота № 7.
|
1
|
||
96
|
Корекція
знань, умінь і навичок.
|
1
|
||
Тема 4. Повторення і систематизація
навчального матеріалу
|
9
|
6+3
|
||
97
|
Тотожні
перетворення раціональних виразів.
|
1
|
||
98
|
Функції
![]() ![]() |
1
|
||
99
|
Степінь
із цілим показником.
|
1
|
||
100
|
Квадратні
корені.
|
1
|
||
101
|
Квадратні
рівняння.
|
1
|
||
102
|
Контрольна
робота №8 (підсумкова).
|
1
|
||
103
|
Корекція
знань, умінь і навичок.
|
1
|
||
104
|
Розв’язування
вправ і задач.
|
1
|
||
105
|
Узагальнення
матеріалу, вивченого за рік.
|
1
|
На виконання наказу Міністерства освіти і науки України від 06.02.2015 № 100 «Про
розвантаження навчальних програм для учнів 5 – 9 класів загальноосвітніх
навчальних закладів» до навчальних програм внесено зміни, спрямовані на їх розвантаження,
врахування вікових особливостей розвитку дитини.
Програма:
«Математика.
Навчальна програма для учнів 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів.
(зі змінами 2015 р.).
Повний
текст програми розміщено на сайті МОНУ.- Режим доступу:
http://old.mon.gov.ua/ua/activity/education/56/692/educational_programs/1349869088/
Підручник:
Алгебра:
підруч. для 8 кл .загальноосвіт. навч. закладів./
А.Г.Мерзляк, В.Б.Полонський, М.С.Якір – Х.: Гімназія, 2016
Алгебра-70 год ( І семестр – 32 год; 2 год на тиждень;
ІІ семестр – 38 год. 2 год на тиждень )
№ з/п
|
Назва
теми
|
Кількість
год
|
Кількість
к.р.
|
I
|
Раціональні
вирази
|
32
|
3+вх
|
II
|
Квадратні
корені. Дійсні числа
|
14
|
1
|
III
|
Квадратні
рівняння
|
18
|
2
|
IV
|
Повторення
і систематизація навчального матеріалу
|
6
|
1
|
Разом
|
70
|
7+вх
|
Немає коментарів:
Дописати коментар