Міністерство освіти затвердило перелік підручників для 9 класу загальноосвітніх навчальних закладів, яким надано гриф «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України».
Рішення про надання грифів навчальній літературі ухвалено за
результатами першого етапу конкурсного відбору проектів підручників для 9
класу загальноосвітніх навчальних закладів.
Загалом рекомендацію міністерства отримали 186 назв підручників для учнів 9 класу.
Як відомо, 20 березня представники педагогічних колективів українських шкіл отримали можливість ознайомитись з електронними версіями проектів нових підручників для 9 класу.
В Інституті модернізації змісту освіти зазначають, що
учителі-практики та представники адміністрацій навчальних закладів
зможуть рекомендувати найкращі проекти підручників для використання у
навчальному процесі.
ВІД СЕБЕ
Мала
"честь" стати експертом проекту підручника з геометрії. Чесно -
вражена самим процесом.
Тим як відбирали експертів - без погодження з ними, бажає людина бути експертом чи ні. Методкабінет подав списки всіх вчителів, що мають вищу категорію та звання без погодження з ними. Поставили перед фактом, що ти "обрана". Потім запросили на інструктаж, пройшла, одержала сертифікат.
Тим як відбирали експертів - без погодження з ними, бажає людина бути експертом чи ні. Методкабінет подав списки всіх вчителів, що мають вищу категорію та звання без погодження з ними. Поставили перед фактом, що ти "обрана". Потім запросили на інструктаж, пройшла, одержала сертифікат.
Потім
прийшов електронний лист, в якому просили мого підтвердження, що я є експертом.
І вчасно не зрозуміла, що мала шанс не підтвердити свою участь (дуже ж
"правильна", от і "попадаю" весь час у різні списки). Потім
як ввійшла в наказ по МОН було пізно відмовлятися від проведення експертизи.
"Навалилося" роботи поточної та ще експертиза, особисті сімейні проблеми. Не хотілося відноситися до неї формально.
Далі отримала код доступу в репозитарій, і "сліпала" над електронною версією проекта підручника не один вечір, який плавно переходив у НІЧ.
"Навалилося" роботи поточної та ще експертиза, особисті сімейні проблеми. Не хотілося відноситися до неї формально.
Далі отримала код доступу в репозитарій, і "сліпала" над електронною версією проекта підручника не один вечір, який плавно переходив у НІЧ.
Було дуже НЕ
зручно читати ЕЛЕКТРОННУ версію, листати вверх і вниз сторінки підручника (мені
випав підручник, у якому 360 сторінок).
Про оплату
роботи мова не йде, хоча б символічну, ЧОМУ?
Результат - підручник, який я експертувала для загальноосвітніх класів НЕ отримав грифу МОН, тому що він відповідав скоріше категорії підручників для класів поглибленого вивчення геометрії, ніж для загальноосвітніх класів, чому я щиро рада, що дослухалися до висновків експертів.
Даний автор
отримав гриф Міністерства за свій інший підручник для загальноосвітніх
навчальних закладів з поглибленим вивченням математики, з чим його ЩИРО ВІТАЮ,
творення підручника - це нелегкий титанічний ТРУД.
Немає коментарів:
Дописати коментар