Математичний веб-квест для учнів 8 класу
з теми «Квадратні рівняння у нашому житті»
фінішував!
АНАЛІЗ
результатів проведення математичного
веб-квесту для учнів 8 класу
з теми «Квадратні рівняння у нашому житті»
( 6 березня – 31 березня 2017
року)
З 6 березня до 31 березня
2017 року вчителем математики Забіякою
І.А. в ході вивчення теми «Квадратні рівняння» було проведено веб-квест
для учнів 8 класу з теми
«Квадратні рівняння у нашому житті».
Тема квесту обрана не випадково. Рівняння
в шкільному курсі займають провідне місце. На їх вивчення відводиться більше
часу, ніж на будь-яку іншу тему шкільного курсу математики. А вміння
розв’язувати квадратні рівняння необхідне для всіх.
Головне завдання квесту – це активізація знань учнів з теми «Квадратні рівняння», розвиток пізнавального інтересу учнів до предмету математика, розширити знання учнів з теми; довести учням, що вміння розв’язувати квадратні рівняння необхідні не тільки на уроках математики, а й на уроках фізики, хімії, інформатики, астрономії, а також, що більшість практичних завдань реального світу теж зводиться до розв’язання квадратних рівнянь, а уміння швидко, раціонально і правильно розв’язувати квадратні рівняння полегшує вивчення багатьох тем курсу математики.
З 6 березня відбувалося ознайомлення з темою та метою Web Quest-у, з 13 березня – поділ учасників на п’ять груп, обрання капітанів, ознайомлення учасників із завданнями, розподіл ролей в групах.
В групах були учні різних рівнів навчальних
досягнень з математики. Всього у роботі веб-квесту взяли участь 27 учнів, із
них 6 учнів – високого рівня навчальних досягнень, 8 учнів – достатнього, 11 учнів – середнього, а також 2 учні –
початкового рівня.
Веб-квест було організовано у вигляді рольової гри в групах:
«Історики»
«Теоретики»
«Дослідники»
«Практики»
Квест
відбувався за технологією 7х7х7, тобто, на виконання кожного завдання було
визначено 7 днів. Результати дослідження групи оформляли у вигляді групових
презентацій, відповідно до встановлених термінів:
°
1-ий тиждень (06.03.2017 - 12.03.2017). Ознайомлення з темою та метою веб-квесту. Поділ
учасників на групи, вибір капітана в групі, розподіл ролей у групах та
ознайомлення із завданнями. Капітан реєструє поштову скриньку на платформі ukr.net (за відсутності такої) для зв’язку з керівником Web Quest-у.
°
2-ий тиждень
(13.03.2017 - 19.03.2017). Робота з інтернет-джерелами та опрацювання необхідного матеріалу.
°
3-ий тиждень
(20.03.2017 - 26.03.2017). Оформлення результатів роботи у вигляді текстового документу, презентації,
тощо, їх надсилання керівнику Web Quest-у на е-mail: irinazabiyaka68@ukr.net.
°
Проведення уроку-семінару з теми «Квадратні рівняння» 29.03.2017 р.
°
Підведення підсумків і оголошення результатів
веб-квесту – не пізніше 31.03.2017 р.
Слід відмітити, що учні активно включилися в роботу. Виконуючи завдання, учасники квесту
мали можливість спілкуватися один з одним у форматі конференції, капітани груп
– з вчителем, на електронну пошту вчителя надсилалися чернетки, учні отримували
консультації для звітних презентацій, потім звітні презентації розмістилися на
блозі веб-квесту. Якість виконаних презентацій різна. Одні члени груп детально
опрацювали матеріали Інтернет-ресурсів, методичні посібники, статті, досконало
вивчили поставлену проблему, зробили якісну презентацію. Інші – ні.
29 березня 2017 р. відбувся
урок-семінар з теми «Квадратні рівняння у нашому житті», в ході роботи якого
учні прозвітували про проведену роботу та представили свої презентації.
Результати
роботи у квесті та на уроці наведені в таблиці.
Розкриття теми
|
Джерельна база
|
Авторська оригі-нальність
|
Форма роботи
|
Участь членів групи
|
Робота на уроці
|
Всього
|
|
ІСТОРИКИ
|
5
|
5
|
5
|
5
|
21
|
20
|
61
|
ТЕОРЕТИКИ
|
4
|
5
|
5
|
5
|
23
|
20
|
62
|
ДОСЛІДНИКИ
|
5
|
5
|
3
|
5
|
19
|
20
|
57
|
ПРАКТИКИ
|
5
|
5
|
5
|
5
|
25
|
25
|
70
|
НАУКОВЦІ
|
4
|
5
|
4
|
5
|
10
|
14
|
42
|
Вітаємо з перемогою групу «Практики», у складі
якої Бомчак Владислава, Вовк Анатолій, Мельник
Владислава, Осатюк Аліна, Якубовська Крістіна, капітан - Боруцька
Ганна!
Знай наших!
Немає коментарів:
Дописати коментар